Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na problem siedzącego stylu życia wśród dzieci oraz wspieranie rodziców w inspirowaniu swoich pociech do podejmowania aktywności ruchowych.

W ramach kampanii wspieramy najmłodszych podopiecznych Fundacji Niezwyciężony, którzy ze względu na trudną sytuację materialną nie mogą realizować swoich sportowych marzeń. Całkowity koszt zakupu książeczki-cegiełki jest przekazywany na Fundację.

Joanna Skoczeń

Dla każdego rodzica nie ma rzeczy ważniejszej niż zdrowie i szczęście własnego dziecka. Często jednak zapominany, jak ważny dla prawidłowego rozwoju i kształtowania pozytywnych cech charakteru jest sport. Żyjemy w czasach, kiedy komputer, telewizor czy tablet są często dla naszych dzieci alternatywą dla ruchu i zabawy z rówieśnikami. Dlatego zainicjowaliśmy kampanię AKTYWNI OD DZIECKA. Wspólnie dbajmy o zdrowie i radość dzieci.

JOANNA SKOCZEŃ, PREZES ZARZĄDU VANITYSTYLE

Joanna Skoczeń

Aktywność ruchowa dziecka oddziałuje nie tylko na jego rozwój fizyczny, ale również emocjonalny, społeczny i umysłowy. Dzieci uczą się wówczas radzić sobie z trudnościami, stresem oraz napięciem, przeżywaniem porażek i sukcesów. Mam nadzieję, że dzięki kampanii AKTYWNI OD DZIECKA wspólnie z Waszymi pociechami odkryjecie Państwo radość i satysfakcję, jaką może dawać sport i aktywne spędzanie czasu całą rodziną.

AGNIESZKA OPACH, PSYCHOLOG, HOLIPSYCHE

O ORGANIZATORZE

Organizatorem kampanii AKTYWNI OD DZIECKA jest firma VanityStyle, która od ponad 10 lat wspiera swoich Klientów w tworzeniu kultury organizacyjnej skoncentrowanej na człowieku. VanityStyle pomaga ludziom w dbaniu o zdrowie oraz pomaga osiągnąć poczucie szczęścia i spełnienia. Firma tworzy produkty dla osób w różnym wieku, mających różne zainteresowania i potrzeby, których łączy apetyt na życie i chęć zadbania o siebie i swoich bliskich. VanityStyle jest właścicielem marek kart sportowych FitProfit oraz FitSport i od początku działalności wspiera oraz inicjuje projekty związane z popularyzacją aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Dodatkowo w ramach polityki Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firma angażuje się w różnego rodzaju działania mające na celu promocję aktywności fizycznej wśród dzieci.

W VanityStyle chcemy prowadzić biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny społecznie. Wierzymy, że biznes może działać w słusznej sprawie, przynosząc korzyści wszystkim podmiotom współpracującym z firmą i znajdującym się w jej otoczeniu. Dlatego też od lat angażujemy się w różnego rodzaju akcje charytatywne, które mają na celu troskę o społeczeństwo i środowisko. Mamy świadomość, że nasze działania mogą mieć wpływ na naszych Klientów oraz Partnerów biznesowych - za których czujemy się odpowiedzialni.

Wspieranie potrzebujących jest wpisane w DNA naszej firmy. Pracownicy angażują się w wiele akcji w ramach programu wolontariackiego, w którym sami zgłaszają projekty charytatywne. Akcje, które wspieramy, zawsze są zgodne z naszymi wartościami: współpracą, świadomością, transparentnością, sukcesem i entuzjazmem.

Kampania edukacyjna „Aktywni od dziecka” to kolejny krok związany z budową odpowiedzialnego biznesu. Edukacja powinna być jedną z kluczowych powinności biznesu - chcemy dzielić się doświadczeniem i wiedzą, aby kształtować świadome i odpowiedzialne społeczeństwo. Wierzymy, że właśnie poprzez edukację możemy zmieniać świat na lepsze.

W ramach kampanii chcemy zwrócić uwagę na bardzo istotny problem społeczny, jakim jest siedzący tryb życia. Jak pokazują badania – dotyczy on nie tylko dorosłych, ale również dzieci. Dobre nawyki kształtują się już od najmłodszych lat, dlatego chcemy inspirować, motywować i wspierać rodziców, opiekunów i dziadków w aktywnym wychowywaniu swoich pociech. Aktywność ruchowa przynosi bowiem olbrzymie korzyści, zarówno pod kątem zdrowotnym, jak i w rozwoju psychospołecznym dzieci. Ruch to zdrowie, lepsze samopoczucie, poczucie własnej wartości, sprawność, a co za tym idzie – lepsze życie.

Jesteśmy dumni z działań, jakie podejmujemy w ramach promocji aktywnego i zdrowego stylu życia, a także z projektów z obszaru odpowiedzialnego biznesu, w które angażują się nasi interesariusze.